Páginas

2014-06-18

AZKEN TXANGOA - AMURRIO 2014

29 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu genuen
    Mikel 6.B

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasa genuen atzo, eta gauza asko ikasi genituen energia berriztagarrietaz. Adibidez, ur deposituak etxeak baino altuagoak egon behar direla presioa egiteko.
    Emma 6.B

    ResponderEliminar
  3. Egun bikaina izan zen!!!!!!!!!
    Gainera oso eguraldi ona egin zigun.Oso ondo pasatu genuen. Momentu dibertigarrienak uretan pasa genituen, denok elkarrekin jolasten.

    MADDI SAEZ OLARTE

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasa nuen egun horretan.Pizinetan asko jolastu genuen.Txarrena jan ostean denbora dezente itxoin behar izan genuela izan zen.

    Nahomi 6.B

    ResponderEliminar
  5. Niri oso ideia polita iruditzen zait iguerilekuarena.


    Manez

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo pasatu nuen, gehien bat pistinan. Hasieran asperrtu egin nuntzen baina gero... OBETO!!!!! ia egun osoa manalekin pasatu nuen eta nire lagun onenetariko bat denez, obetotoago. Baino pena ematen dit gure azken txangoa izana!!!!!

    ALAITZ 6.B

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez oso irteera dibertigarria izan da. : )
    Urte hau amaitzeko, aproposena izan da.Gainera, niretzat irteera hoberenetariko izan da (Espejo-rena ere). Ere dibertitzeaz gain, asko ikasi dugu energia berriztagarriez!!!!!


    MANAL 6.B

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo pasa nuen, enerji berristagarrien parkea oso polita sen baina asmakisun geienak esagutsen nituen.
    Eguerdiruntz igerilekura joan ginen eta oso ondo pasatu nuen igerilekuan.

    Aitor

    ResponderEliminar
  9. Ze ondo pasatu genuen!!! Asko dibertitu ginen Amurrion. Gainera, eguraldi eguzkitsu eta bikaina izan genuen gurekin. Uste nuena baino hobea izan da hau.

    Jone 6.A

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo pasa genuen amurriokon igerilekuetan!!


    Sarah 6º A

    ResponderEliminar
  11. Kaixo.
    Amurrion oso ondo pasatu genuen, batez ere pistinetan, gainera eguraldi ona egin zuen.

    IXONE 6.A

    ResponderEliminar
  12. Joe zein azkar sartu duzue amurrioko argazkiak. Nik oso ondo pasatu dut, baina igerilekuko ura oso hotza zegoen eta nik ez ninten egon asko uretan horigatik, bueno ez ni bakarrik zenbait pertsona, askoz gutxiago egon dira ni baino.

    Mikel.C
    6.A

    ResponderEliminar
  13. kaixo :
    Oso ondo pasatu nuen amurrion . Baina hoberena pistinak eta klasekoekin egotea izan da . Uretan oso ondo egon nintzen lasterketak egiten .
    Oso ,oso ondo pasa oprretan
    muxu handi bat denontzat ANE

    ResponderEliminar
  14. Oso ondo pasatu nuen Amurrion, batez ere pistinetan, espero dut ikastolako beste klasekidei ere pistinara eramatea. Beraiek ere ondo pasatuko dutelako.Ondo pasa oporretan .
    Agur!!!!!!!!!!!!!!
    Muxu handi bat guztiontzat, Ayala 6.a

    ResponderEliminar
  15. Oso ondo pasatu genuen , berriro errepikatzeko asmoarekin. Gainera oso eguraldi ona egin zuen eta Amurrioko lagun berriak egin genituen.


    AINHIZE 6.A

    ResponderEliminar
  16. Oso ondo pasatu nuen, gainera oso tenperatura ona egin zuen.


    Zuhaitz 6.A

    ResponderEliminar
  17. Atzo, Amurrion, oso ondo ibili nintzen.
    Gehien guztatu zitzaidana izan ziren pistinak.
    Pistinen ura oso hotsa zegoen baina behin zartzen bazinen berotzen zinen.
    Maite 6.b

    ResponderEliminar
  18. Kaixo, atzo Amurriora joan ginen eta oso ondo pasatu genuen. Eguraldia ere bai ona zegoen. azken txangoa zen, gagur 6. maila :( .


    LIERNI 6 A

    ResponderEliminar
  19. Niretzat asko gustatu zait aresketamendi eta oso polita izan zen.

    Unai 6A

    ResponderEliminar
  20. Oso ondo pasatu dut azken txango honetan batez ere pistinan!!!
    Berriro errepicatu nahi nuke:) :)

    AISHA 6.A

    ResponderEliminar
  21. Atzo egon ginen aresketamendi parkean eta oso ondo pasatu genuen gehien bat igerilekura joan ginean. 6. mailako guztiak geuden. Eskerrik asko irakasleak.

    Joseba 6.a

    ResponderEliminar
  22. Argaskiak oso politak dira. Oso ondo pasatu dut lagunekin batez ere, igerilekuan. Aresketamendin zeuden ariketak dibertigarriak ziren.

    Jon Ander

    ResponderEliminar
  23. Oso ondo pasatu nuen Amurrioko igerlekuan.
    OSO ONDO
    Adrián

    ResponderEliminar
  24. Argazkiak oso ondo geratu dira.
    Ni oso ondo pasa nuen igerilekuan.

    MARCO 6.A

    ResponderEliminar
  25. Asko gustokoa izan dut egun hau. Eskerrik asko Amurriora eramateagatik. Asko ikasi dut Aresketamendin. Baina hoberena igerilekua izan da. Gauza asko egin ditugu.
    Joxe eta Gloria argazki asko atera dituzte.

    IKER OCHOA DE RETANA

    ResponderEliminar
  26. Oso ondo pasatu nuen eta berriro joango nintzen.

    IBAI.6A

    ResponderEliminar
  27. kaixo , ni oso ondo pasa nuen Arisketamendin. Gainera gero igerlekura joan ginen eta han bazkaldu egin genuen gero hizozki bat jan genuen nirea sandwich bat zen Maitanerena bezalakoa.
    Nahiz eta azken irteera izan gogoz egin genuela uste dut.

    Muxu bat = JOXERI , GLORIARI eta SERAPIORI ( Gurekin etortzea gatik ).

    Alazne :)

    ResponderEliminar
  28. oso ondo pastu nuen eta eskerrak eman nahi nizkion Joxeri eta Gloriari hara eramatea gaitik.
    Amaiur 6.B

    ResponderEliminar